Pro opravdové modeláře
+420 495 263 553 Doprava nad 2500 Kč zdarma!
Ověřeno zákazníky Heuréka
Sortiment


Nenašli jste co jste hledali?

rc-modelarka

shop roku

BETA 1400 ARF (PNP bez Tx,Rx, bat a nabíječe)

Prakticky hotový model školního motorového větroně se střídavým motorem. Model z téměř nezničitelného extrudovaného pěnového polypropylenu (EPP)Ovládaná směrovka, výškovka, křidélka. ARF set (bez TX, RX, aku a nabíječe)

Výrobce: PELIKAN
Kód produktu: 015061
Kód výrobce: 4ST1480-A
Dostupnost: skladem 2 ks
Cena bez DPH: 2 346,28 Kč
DPH: 21%
2 839 Kč s DPH
ks
skladem

Pokud objednáte v pracovní den do 13:30, zboží je odesláno tentýž den.

849
BETA 1400 ARF je školní a cvičný motorový větroň z vysoce odolného extrudovaného polypropylenu EPP poháněný střídavým motorem. Díky své koncepci s motorem uloženým na pylonu za křídlem velmi dobře odolává hrubšímu zacházení a snáší i tvrdší "čuchometrické" zapíchnutí přídě do rodné hroudy, které by u klasických modelů s motorem přídi vedly přinejmenším k poškození vrtule.

Trup s namontovaným střídavým motorem (s rotačním pláštěm, CD2622) uloženým v pylonu za křídlem s pevnou vrtulí, osazeným regulátorem 20 A a servy směrovky a výškovky je vylisován z pěnového EPP. Kryt kabiny je odnímací s magnetickými uzávěry. Dvoudílné křídlo je rovněž vylisováno z EPP, křidélka jsou ovládána 2 servy uloženými v křídle s krátkými přímými drátovými táhly. Poloviny křídla se spojují uhlíkovou trubkovou spojkou. Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou vylisovány z EPP, jsou ovládány pomocí drátových lanovodů. Chlazení motoru napomáhá vstup chladícího vzduchu v náběžné části pylonu, chladící vzduch proudí kanály okolo pláště motoru.

Příprava k letu zahrnuje pouze přilepení ocasních ploch (středním vteřinovým lepidlem), nasazení polovin křídla, zapojení přijímače a připojení pohonného akumulátoru. Ovládána jsou křidélka, směrovka, výškovka a otáčky motoru.

K ovládání modelu budete potřebovat přinejmenším čtyřkanálovou RC soupravu. V tom případě se obě serva křidélek zapojují pomocí Y-kabelu ( součástí stavebnice) do jednoho kanálu. Při zapojování přijímače se řiďte návodem k obsluze vaší RC soupravy. Ideální je, pokud máte aspoň pětikanálovou počítačovou RC soupravu, která umožňuje nezávislé ovládání serv křidélek. V tom případě můžete nastavit diferenciaci výchylek křidélek; pro začátek doporučujeme 50% - tj. výchylka křidélka dolů je poloviční ve srovnání s výchylkou nahoru. Užitečné je také je mixovat křidélka tak, aby se současně vychylovaly vzhůru ve funkci aerodynamické brzdy pro usnadnění přistání. To oceníte na menších přistávacích plochách a zvláště při létání na svahu. Při nastavování aerodynamických brzd dbejte na to, aby i při plném vychýlení křidélek nahoru ve funkci brzdy byla zachována možnost jejich plné výchylky nahoru v roli křidélek.

BETA 1400 je určena pro začátečníky -jako vždy dodáváme - pod dohledem zkušeného pilota, stejně jako pro každého, kdo si chce jen tak hezky rekreačně polétat. Její letové vlastnosti jsou příjemné a nezáludné. Model vás seznámí s plnohodnotným řízením modelu okolo všech tří os; se správným koordinovaným ovládáním směrovkou, křidélky i výškovkou. Tuto zkušenost "jako když najdete" nejpozději hned poté, co se pustíte do létání se svým prvním akrobatickým modelem nebo (polo)maketou jakéhokoliv druhu. Změnou poměru délek pák na servech a kormidlech můžete nastavovat velikosti výchylek ve velkém rozmezí. Začátečník začne s malými výchylkami, bezpečnými i při nadměrném "kormidlování"; zkušený pilot si nastaví velké, umožňující i trošku té základní větroňové akrobacie - přemety, sudové výkruty, souvratové zatáčky jdou Betě docela dobře! Výkon motoru je dostatečný pro velmi živé stoupání, model přitom není nadměrně přemotorovaný, což by mohlo činit potíže začínajícím pilotům. BETA 1400 umí využít i nepříliš silnou termiku a na obloze dokáže vydržet "celé věky".

Pro napájení Bety 1400 budete potřebovat tříčlánkový Li-poly akumulátor 11.1 V s kapacitou aspoň 1300 mAh (zatížitelnost 20C). Model ale bez problémů "uveze" tříčlánky až do cca 2200 mAh.

ARF stavebnice obsahuje: trup vylisovaný z EPP s namontovaným střídavým motorem, pevnou vrtulí 5x4", regulátorem otáček 20A a 2 servy, křídlo vylisované z EPP s instalovanými 2 servy, ocasní plochy z EPP, uhlíkovou trubkovou spojku křídla a podrobný návod ke stavbě a létání.

Rozpětí (mm) 1 420
Délka (mm) 940
Plocha křídla (dm2) 24,5
Hmotnost (g) 650-720