Pro opravdové modeláře
+420 495 263 553 Doprava nad 2500 Kč zdarma!
Ověřeno zákazníky Heuréka
Sortiment


Nenašli jste co jste hledali?

rc-modelarka

shop roku

Motor GP 123ccm V2 včetně tlumiče a příslušenství

Motor GP 123ccm V2 včetně tlumiče a příslušenství

Letecký benzínový plochý dvouválcový motor s obsahem 123ccm s výkonem 12 koní , provozní otáčky 1500-8900ot./min, hmotnost motoru 2300g + expanzní tlumič 330g + zapalování 202g. Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.

 

Výrobce: Great Power Model Engine
Kód produktu: 047624
Kód výrobce: GPM123
Dostupnost: dostupnost 2-4 dny
Cena bez DPH: 19 000,00 Kč
DPH: 21%
22 990 Kč s DPH
ks
skladem u dodavatele

Zboží je skladem u dodavatele a bude odesláno do 2-4 pracovních dnů.

5207

Motor GP 123ccm V2 včetně tlumiče a příslušenství

Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehlivou dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.

GP123 V2 je plochý dvouválec konstrukčně vycházející z motoru GP-61, od něhož převzal válce s vrtáním 46,5 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy procházejí jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje pomocí montážní desky přišroubované k zadnímu čelu.

Karburátor Walbro MJ-71 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.

Lehké expanzní tlumiče výfuku jsou hliníkové a jejich povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem.

Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčky NGK CM-6.

Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 710 2T.

Doporučená svíčka: CM-6

Doporučené vrtule: dvoulisté: 27x12“, 28x10“, 28x12“, 29x10“ / třílisté: 25x12“, 26x12“.

Typické otáčky: 7000 ot./min s vrtulí Mejzlík 28x10“, 7100 ot./min s vrtulí Falcon 29x9“.

Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, tlumiče + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.

Zdvihový objem [ccm] 123
Počet válců 2
Vrtání [mm] 46.5
Provozní otáčky [ot./min] 1500 - 8900
Výkon motoru [kW] 8.8
Výkon [HP] 12
Hmotnost (motor) [g] 2300
Hmotnost (tlumič) [g] 330
Hmotnost (zapalování) [g] 202
Doporučená svíčka CM-6
Doporučený objem nádrže [ml] 800 - 1000
Závit matice vrtule 6x M5