Pro opravdové modeláře
+420 495 263 553 Doprava nad 2500 Kč zdarma!
Ověřeno zákazníky Heuréka
Sortiment


Nenašli jste co jste hledali?

rc-modelarka

shop roku

Fieseler Fi156C Storch 2850mm ARF

Polomaketa německého spojovacího letadla 2850mm pro benzínové motory 35ccm. Konstrukční trup a nosné plochy s potahem spec. fólií v kamuflážních barvách. Ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka; odpružený podvozek, pevné sloty.

Výrobce: Black Horse
Kód produktu: 015444
Kód výrobce: 4ST112437
Dostupnost: dostupnost 2-4 dny
Cena bez DPH: 13 732,23 Kč
DPH: 21%
16 616 Kč s DPH
ks
skladem u dodavatele

Zboží je skladem u dodavatele a bude odesláno do 2-4 pracovních dnů.

815

Průzkumný a spojovací hornoplošník s velmi krátkým vzletem a přistáním Fieseler Fi-156 Storch patří mezi nejslavnější letadla druhé světové války. Nenápadný a tichý, schopný přistát na větší lesní mýtině se stal "očima" německých pozemních jednotek v jejích nejslavnějších akcích "bleskové války". Storch si oblíbili vysocí velitelé (jako třeba polní maršál Rommel), kterým umožňoval být v kontaktu s obrněnými jednotkami vrážejícími drtivé klíny hluboko do týlu nepřátelských vojsk. Na jeho kontě jsou také spektakulární akce, jako vysvobození italského diktátora Benita Mussoliniho z domácího vězení v hotelu na vrcholu hory. Storchy se pro Luftwaffe vyráběly i v továrnách ve Francii a u nás v Chocni - ostatně ve výrobě se pokračovalo i po válce a zvláště Storchy francouzské výroby s hvězdicovými motory létají dodnes.

Velká polomaketa německého průzkumného a spojovacího letadla pro benzínové motory 35-40 ccm. Trup modelu s integrální kýlovkou svislé ocasní plochy je klasické konstrukce s celobalsovým tuhým potahem. Kryt motoru je laminátový, odnímatelný. Snadný přístup k palubní elektronice umožňuje odnímatelná horní část trupu s přední částí krytu kabiny a vyjímatelný pilot s podlážkou.

Křídlo s polosouměrným profilem je dvoudílné klasické konstrukce s tuhým balsovým potahem; poloviny křídla se nasouvají z boku na dvě trubkové duralové spojky. Štěrbinová křidélka a vztlakové klapky klapky jsou ovládány 2 páry serv uloženými v křídle. Sloty na náběžné hraně jsou pevné.

Ocasní plochy jsou klasické celobalsové, vodorovná ocasní plocha je pro snadnou přepravu dvoudílná, nasouvaná z boku na trubkovou duralovou spojku. Směrovka a výškovka jsou ovládány servy uloženými v prostoru kabiny výškovka pomocí drátových táhel a směrovka lankovým náhonem.

Celý model je potažen polomatnou nažehlovací fólií v kamuflážních barvách se znázorněním paneláže a nýtování.

Podvozek je ostruhového typu s ostruhou spřaženou s ovládáním směrovky, hlavní podvozkové nohy jsou odpružené.

Stavebnice obsahuje: postavený trup, křídlo a ocasní plochy potažené polomatnou nažehlovací fólií v kamuflážních barvách, laminátový kryt motoru, sada hotových vzpěr křídla a podvozku, podvozek s odpruženými nohami, kola s duralovými disky, palivovou nádrž, sadu drobného příslušenství, obrázkový návod ke stavbě.

Rozpětí [mm] 2850
Délka [mm] 1910
Hmotnost [g] 8100
Plocha křídla [dm2] 107
Doporučený objem nádrže [ml] 500 - 1000
Ovládané funkce S,V,K(2),M,F(2)
Stavební náročnost S3
Náročnost pilotáže P3

Doporučený pohon a RC vybavení:

  Ploužák "Rommel Spezial"
Motor DLA 32 MVVS 40 IFS
Vrtule XOAR 18x8" XOAR 22x10"
Serva 2x HS-985MG (S+V), 2x HS-645MG (K), 3xHS-485HB (F+M) 4xHS-5685MH (S, V, K), 2x HS-5495BH (F), 1x HS-430BH (M)
RC souprava min. 7 kanálů