Model Bellanca Decathlon je epp hornoplošníkem o rozpětí 1400mm, který svými vlastnostmi koresponduje s podstatou skutečného modelu, jež byl zkonstruován a navržen pro cvičné civilní lítání s akrobatickou plnoschopností.

Nenašli jste co jste hledali?
Model Bellanca Decathlon je epp hornoplošníkem o rozpětí 1400mm, který svými vlastnostmi koresponduje s podstatou skutečného modelu, jež byl zkonstruován a navržen pro cvičné civilní lítání s akrobatickou plnoschopností.
Pokud objednáte v pracovní den do 11,00, zboží je odesláno tentýž den.
Hornoplošník o rozpětí 1400mm vychází ze skutečné předlohy cvičného amerického akrobatického modelu civilního letectví. I přes přiblížení se ke skutečnému obrazu modelu byla velká část rozvržení modelu upravena k obrazu našemu a výsledkem je tak klidný, velmi příjemně pilotovatelný akrobatický model s výbornými letovými vlastnostmi s přepracovaným grafickým designem, jež spojuje prvky originální předlohy a naší inovace.
Trup modelu se skládá s přepážkové zástavby a je ve stavebnici kompletně sestaven. Prakticky je tedy veškerá RC elektronika umístěna uvnitř trupu modelu a nekazí tak vizuální vzhled při pohledu ze vnějšího pohledu na model. Křídla jsou demontovatelná a připevnění tak probíhá v režii dvou čepů a jednoho šroubu. Zadní kormidla jsou nově zpracovány tak, aby bylo usazení co nejpřesnější, je zde použita zámková (puzzle) technologie.
Vzhledem k velikosti a mohutnému trupu modelu je možné model použit jako vlečnu menších větroňů, či model použit i jako výsadkový model pro parašutistu.
Letový projev Bellancy je velmi vyvážený a chová se ve všech letových fázích velmi neutrálně a nezáludně, z tohoto důvodu model doporučujeme mimo jiné i všem začínajícím pilotům, jež mají alespoň základní zkušenosti s řízením RC modelu s křidélky či bezproblému zvládají start – let – přistání na Rc simulátoru. Díky ploše, navrženému profilu křídel a při zachování udávané hmotnosti je model schopen letu i v režimu “termiky”, disponuje dostatečným rozsahemm rychlostí a dynamičnosti, navíc, není problém letu i ve vyšší síle větru.
Doporučujeme motor s tahem okolo 750-1000g (cca.200W, 900-1150ot/V) jež zajišťuje i dostatečné přemotorování modelu pro dynamický projev či stoupavý let.K modelu doporučujeme motory jako jsou např.: POT 200, Dualsky XM2834/XM3530 či Dualsky 450ES, jež byly s modelem testovány. Vrtule vždy vybírejte dle doporučení výrobce motoru a nejlépe za použití Wattmetru, díky kterému je možné vyladit výkon zcele nejlépe!
Oboustranný atraktivní potisk křídla, trupu a VOP dává modelu příjemný a velmi poutavý vzhled, kdy u přihlížejících vzbuzuje zájem. Převážení rozloženého letounu není problém a model se dá transportovat v kufru či na sedadlech běžného osobního vozu i nižší třídy.Doporučené osazení modelu
Motor | 180-250W, 900-1200ot/V |
Vrtule (dle motoru) | 10×4.7″SF, 10×5″, 11×4.7″SF |
Regulátor | 20-30A |
Serva | 4x mikroservo (tah cca.2,5kg) |
Baterie | Lipol 3S, 1700 – 2500mAh |
Lepidla | CA + aktivátor, LA |
Rozpětí | 1400 mm |
Délka | 1000 mm |
Hmotnost | 690-740 g (dle použitého rc vybavení) |
Serva | 4 |
Materiál | EPP |
Ovládané funkce | směrovka, výškovka, křidélka a motor |
Stupeň předpracování | ARF |
Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů.
Více informací najdete v našem blogu.